10.6 C
Pals
Dimarts, 23 desembre 2025
- Publicitat -

Reobert el tram de camí de ronda de s’Alguer Petit

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Han enllestit les obres d’arranjament que a finals del mes de setembre l’Ajuntament de Palamós va encarregar realitzar en un tram d’uns 30 metres de camí de ronda a la zona del s’Alguer Petit. El projecte d’obres s’ha basat en l’enderroc i neteja de la zona afectada pels esllavissaments i la posterior ubicació de gabions de terra, situats en forma de mur, que han estabilitzat el terreny per on s’ha tornat a fer passar el camí.

Aquest tram de camí de ronda havia quedat tancat al pas de vianants l’any 2013, per motius de seguretat a causa de la seva afectació per esllavissament de terres. Amb motiu d’aquesta prohibició els vianants del camí de ronda s’han vist obligats, durant tot aquest període i fins ara, a sortejar aquest tram baixant fins a la platja de s’Alguer Petit, passant per davant de les barraques i enllaçant amb la continuïtat del camí de ronda que condueix a la platja de Castell, per un costat, i a s’Alguer Gran per l’altra.

- Publicitat -
- Publicitat -

Ràdio Capital desplega una programació especial de Nadal amb actualitat, ficció sonora, música i una gran cita en directe

Ràdio Capital estrena una programació especial de Nadal que s’emetrà els dies 25 i 26 de desembre, i l’1 i 6 de gener de 2026. L’emissora ofereix resums informatius de l’Empordà, ficció sonora, especials musicals, contes de Nadal i el programa especial de Cap d’Any, amb una gran festa en directe.

Altres notícies