Rescatada una dona ferida a la cala de l’Ametller de Sant Feliu de Guíxols

Ferida una dona a la cala de l'Ametller a Sant Feliu de Guíxols, els Bombers l'han rescatat i després ha estat traslladada a l'Hospital Trueta

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Bombers de la Generalitat han rescatat una dona aquest dijous al migdia. El cos de seguretat ha hagut de treure una dona a la cala de l’Ametller al municipi de Sant Feliu de Guíxols.

Tal com han informat els Bombers, la dona havia saltat a l’aigua des de les roques de l’indret. Després de caure, ha hagut de ser evacuada amb una embarcació nàutica del servei de socorrisme municipal.

Una vegada fora de l’aigua, la dona ha estat traslladada fins a l’Hospital Josep Trueta. Aquesta no és la primera vegada que una persona cau de les roques aquest estiu. A principis de temporada, una noia va caure a la Platja de Sa Riera. Més endavant, una altra persona també va resultar ferida al mateix indret.

- Publicitat -
- Publicitat -

Torroella de Montgrí i l’Estartit reforcen els serveis de neteja i recollida de residus per a la temporada alta

L’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha activat els serveis reforçats de neteja viària i recollida de residus coincidint amb l’inici de la temporada alta. El dispositiu, vigent fins al setembre, inclou neteja diària de les principals platges i més freqüències de recollida per afrontar l’augment de població estacional.

Altres notícies