Rescaten un home després de patir un infart mentre es banyava a la platja de Sant Pol de Sant Feliu de Guíxols

La Policia Local amb l'ajuda de diversos banyistes l'han tret de l'aigua perquè fos atès

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un home ha estat a punt d’ofegar-se aquest dimecres a la platja de Sant Pol de Sant Feliu de Guíxols. Els fets han passat pels volts de quarts de set de la tarda quan la víctima ha patit un infart mentre estava dins de l’aigua. Al adonar-se de la situació, diversos banyistes han anat a ajudar-lo i han aconseguit treure’l de l’aigua i portar-lo a la platja, amb l’ajuda de la Policia Local. Un cop allà, s’ha avisat de seguida els equips d’emergència que han arribat al cap d’uns minuts i han fet maniobres de reanimació a l’home. Els efectius d’el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) han aconseguit reanimar-lo i l’han traslladat de seguida a l’hospital Josep Trueta de Girona on ha ingressat.

- Publicitat -
- Publicitat -

InDGround es presenta com una alternativa als grans festivals amb un únic escenari

El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el

Altres notícies