Restablerta la normalitat del subministrament elèctric a Torroella

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

A darrera hora d’aquest dilluns s’ha restablert el subministrament elèctric a Torroella de Montgrí, després d’una jornada en què el vent havia tingut conseqüències. Al voltant del migdia, les ratxes de vent van fer caure dues torres elèctriques a la urbanització La Torre Vella. Això havia deixat sense llum uns 300 abonats. A darrera hora del vespre es va poder restablir el servei amb normalitat.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Els Bombers treballen per apagar un incendi als Masos de Pals

La zona afectada és una àrea amb horts i jardins on estan cremant matolls, algun xiprer i altres arbres. L'avís de l'incendi s'ha rebut a les 16:39 h. 

Altres notícies