24.3 C
Pals
Dissabte, 21 juny 2025
- Publicitat -

Rigoberta Bandini aconsegueix el seu primer número 1 a l’estat espanyol amb ‘Ay mamá’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Rigoberta Bandini ha aconseguit el seu primer número 1 de la llista de senzills espanyola gràcies a ‘Ay mamá‘, la cançó amb la qual la cantant catalana aspirava a representar Espanya a Eurovisió.

Les bones xifres de les seves reproduccions a Youtube (on és número 1 a tendències) i l’èxit viral que està vivint l’artista han provocat que la cançó arribi fins al capdamunt de la llista. La popularitat de la cantant és tan gran que altres cançons de l’artista també figuren al top 100: ‘Perra’ (26), ‘A ver qué pasa’ (45), ‘In Spain We Call It Soledad’ (49) i ‘Too many drugs’ (63).

Rigoberta Bandini supera de llarg a la vencedora del Benidorm Fest, ja que Chanel se situa al lloc 13 amb ‘SloMo’ i fins i tot es veu superada per ‘Terra’ de Tanxugueiras, que puja fins al setè lloc.

L’entrada Rigoberta Bandini aconsegueix el seu primer número 1 a l’estat espanyol amb ‘Ay mamá’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Agència Europea del Medi Ambient manté la platja del Rec del Molí en la llista negra per la mala qualitat de l’aigua

L'organisme aquest any dona llum verda a les platges del Fòrum després de suspendre-les des de l'any 2019.

Altres notícies