3.1 C
Pals
Dimarts, 2 desembre 2025
- Publicitat -

Rigoberta Bandini posa música al nou anunci d’Estrella Damm

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Rigoberta Bandini és la responsable d’interpretar la cançó #Mediterràniament d’Estrella Damm amb ‘Aviam què passa’.

L’anunci d’enguany és una història de conquista i està protagonitzat per Mario Casas, Mireia Oriol, Nao Albet, Mònica López, Joan Amargós, Laia Manzaneres i Pep Cruz.

La campanya porta per nom “Amor a primera vista” i explica una història d’una noia que se sent atreta per un noi que hi ha a prop, tot plegat explicat en vers i com si fos una obra de teatre. Enguany s’ha rodat a la cala Turqueta de Menorca.



L’entrada Rigoberta Bandini posa música al nou anunci d’Estrella Damm ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Oques Grasses, cap de cartell estrella del Cabró Rock 2026 amb un darrer concert a casa

El Cabró Rock ha anunciat aquest dilluns Oques Grasses com un dels caps de cartell de la seva edició de 2026. La confirmació arriba després que la banda fes pública la seva dissolució definitiva el passat 9 de novembre amb un vídeo a les xarxes socials que ja acumula milions de reproduccions. La notícia va

Altres notícies