Rihanna treballa en un disc reggae inspirat en Bob Marley

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Rihanna ha fet una entrevista amb la revista Vogue, on afirma que està planejant fer un disc de música reggae, inspirat en el que feia Bob Marley i en la del productor Supa Dups, que ha treballat al costat d’artistes com Sean Paul o Drake.

Altres fonts afirmen que la cantant estaria treballant no en un, sinó en dos discs, un de més comercial i l’altre més experimental.

A través d’Instagram, la cantant ha insinuat la possible arribada de nova música, preguntada per una de les seves seguidores, on ella ha respost que està arribant. 

De moment el que arribarà segur el 8 de juny és l’aventura cinematogràfica de la de Barbados, Ocean’s 8, on Rihanna interpreta a una hacker.

- Publicitat -
- Publicitat -

El ple de Torroella de Montgrí condemna insults racistes a estudiants de l’Institut Montgrí del dia de Sant Jordi

El ple de Torroella de Montgrí condemna uns presumptes insults racistes a estudiants. Els fets van passar per Sant Jordi davant una parada política. La majoria de grups municipals donen suport a la comunitat educativa. També defensen la convivència al municipi. El partit assenyalat nega els fets i assegura que la discussió va ser entre joves.

Altres notícies