19.1 C
Pals
Divendres, 14 novembre 2025
- Publicitat -

Rita Payés oferirà quatre concerts per acabar la gira “Como la piel”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La gira “Como la piel” de la Rita Payés està a punt d’arribar a la seva fi. Aquesta s’ha fet arran de l’àlbum homònim que va publicar l’abril de 2021 i ha passat per França, Itàlia, Països Baixos o Suïssa, entre altres.

El primer dels quatre concerts, que tindrà lloc a l’Auditori de Barcelona el 3 de desembre, forma part del Cruïlla de tardor. A Girona tocarà l’endemà al Teatre Municipal. Seguidament, el 9 de desembre serà el torn del concert al Teatre Falset de Tarragona i l’11 de desembre, al Teatro Joy Eslava de Madrid. Com hem esmentat, seran els últims concerts d’aquesta gira en què la gent podrà gaudir de la sonoritat que desprèn la barreja de jazz, bossa nova i guitarra clàsica.

Abans, però, encara té concerts a Alemanya, Bèlgica, Dinamarca o, per exemple, el que farà el divendres vinent durant les Festes de la Mercè.

Les entrades pels concerts del final de gira ja estan a la venda a la web de l’artista.

L’entrada Rita Payés oferirà quatre concerts per acabar la gira “Como la piel” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Rosalía fa història al Regne Unit amb l’àlbum “LUX” i aconsegueix el millor rànquing de la seva carrera

Rosalía, aconsegueix aquesta setmana la millor marca de la seva carrera gràcies al molt comentat àlbum de pop clàssic avantguardista “LUX”. El quart treball d’estudi de la cantautora de Sant Esteve Sesrovires estableix un nou rècord a la llista oficial britànica: es converteix en l’àlbum més ben posicionat de la història per part d’una artista

Altres notícies