Robbie Williams suma un nou número 1 al Regne Unit

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
quali geotermia

Robbie Williams continua triomfant al seu país i aquesta setmana ha venut més de 67.000 còpies de Heavy Entertainment Show.

El cantant es mostra molt satisfet d’haver-ho aconseguit, fet que s’havia repetit anterior 11 vegades i que el converteixen com un dels artistes amb més setmanes a dalt de tot, només superat per Elvis Presley.

Bon Jovi debuten en cinquè lloc amb This house is not for sale, mentre que Alicia Keys es queda una posició més discreta, la 21.

Clean Bandit aconsegueixen el primer lloc dels senzills amb Rockabye, que desbanca a les Little Mix, que baixen fins a la segona plaça. Bruno Mars, Maroon 5 i Neiked també segueixen escalant posicions.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Comerç iluminació girona

Mötley Crüe, Evanescence, Parkway Drive i Lorna Shore encapçalen el Resurrection Fest 2027

El Resurrection Fest ha anunciat les primeres 72 bandes de la seva edició del 2027, amb Mötley Crüe, Evanescence, Parkway Drive i Lorna Shore com a principals caps de cartell. El festival tornarà a Viveiro (Galícia) del 30 de juny al 3 de juliol i ja ha avançat alguns dels noms més destacats de la
- Publicitat -

Altres notícies