Rock in Rio Lisboa cancel·la l’edició 2020 pel coronavirus

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner maxilostetic

L’edició del Rock in Rio de Lisboa no tindrà lloc aquest proper mes de juny, ja que des del festival han anunciat noves dates que ja són directament pel juny de l’any vinent, per tant donen per impossible una reubicació de les dates actuals amb el seu corresponent cartell i per tant queda cancel·lada l’edició d’enguany a causa de la pandèmia de coronavirus.

De moment no se saben els artistes que formaran part del cartell, si seran alguns dels que hi havia enguany, però sí que han anunciat que tindrà lloc els dies 19 i 20 i 26 i 27 de juny.

L’entrada Rock in Rio Lisboa cancel·la l’edició 2020 pel coronavirus ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

El Consell Comarcal del Baix Empordà aprova les bases del pressupost del 2027 i un nou pla per a la diversitat

També ha validat un nou pla per a la diversitat afectiva, sexual i de gènere. Entre els acords destaquen la continuïtat dels menjadors escolars, la col·laboració amb Jafre i Regencós i la renúncia del conseller Jordi Carol.
- Publicitat -

Altres notícies