Roger Padrós presenta “La vida és millor” amb llengua de signes catalana

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sempre diem que volem que la música sigui de tothom. Que arribi a cada racó, a cada casa. I per això hem volgut adaptar tots els temes del disc en llengua de signes en català.

Cal saber que cada llengua de signes és diferent i que no és gens fàcil transmetre missatges figurats o simbòlics.

L’Oscar Argemí, el nostre intèrpret, ha fet una feina extraordinària interpretant i adaptant lliurement frase a frase tota la poètica del disc. Després de llargues converses amb el Roger, ha aconseguit explicar cada cançó, amb ritme, bellesa i sentiment.

Així totes les persones que no poden sentir la música plenament també poden gaudir de les històries i fer-se-les seves. Perquè com més ho compartim més sentim que LA VIDA ÉS MILLOR.

L’entrada Roger Padrós presenta “La vida és millor” amb llengua de signes catalana ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós reforça el Pla Educatiu d’Entorn per impulsar l’equitat i l’èxit educatiu

La trobada ha servit per fer seguiment de les actuacions en marxa, aprovar el projecte marc plurianual i consolidar un model de treball conjunt entre administracions, centres educatius i entitats per fomentar la inclusió, la cohesió social i l’èxit educatiu.

Altres notícies