Romà Oliver viatja fins a la cala de l’Illa Roja a ‘Com el mar’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Romà Oliver, nascut al juliol de 1997, arranca el seu projecte sota el nom de Roliver com a cantautor.

Es defineix a ell mateix com a artista que no segueix pautes i que utilitza la música per expressar tots els sentiments i inquietuds que l’envolten. Veu la música com una via per sentir-se lliure i parlar de tot el que té a dins, tot allò que pot expressar partint d’una base i un paper en blanc.

Presenta ara la versió en català del seu senzill ‘Com el Mar‘, amb el qual compara la inestabilitat i la calma del mar amb el seu present i l’amor que sent cap a una altre persona, trobant així un punt d’ancoratge en la persona que té al costat quan es troba en moments d’incertesa i se sent perdut.

Està preparant un EP produït gairebé íntegrament pel Sr. Chen, on troba en la música urbana una direcció clara per desenvolupar la seva carrera artística i poder parlar de tots els temes que conformen la seva identitat com a persona.

El videoclip de ‘Com el mar‘ s’ha rodat a la platja nudista de l’Illa Roja, al municipi baix-empordanès de Begur. Ha estat dirigit per Pau Griera i produït per The Iconics.

L’entrada Romà Oliver viatja fins a la cala de l’Illa Roja a ‘Com el mar’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Clara Brunet i Bor Zuljan tancaran el Festival de Torroella amb ‘Mr Dowland’s Dream’

El Festival de Torroella de Montgrí tancarà la seva 46a edició aquest divendres amb Clara Brunet i Bor Zuljan. Presentaran Mr Dowland's Dream a l'Església de Sant Genís. La recta final també inclourà Concerto 1700 amb Laura Marchal i Le Poème Harmonique. El festival In-Edit Empordà completarà la programació amb l'estrena de Yuja.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies