Rosalía es despulla a la portada de “Motomami” i anuncia nova cançó

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Rosalía s’ha despullat literalment i ens ha presentat la portada del seu nou disc “Motomami“, pel qual encara no s’ha confirmat la data de publicació.

El que sí se sap és que aquest divendres estrenarà un nou senzill després de la bona acollida de ‘La fama’ amb The Weeknd.

Les darreres setmanes la cantant catalana ha anat compartint alguns fragments dels seus nous temes, provocant fins i tot alguna polèmica, com la que va passar amb la cançó ‘Hentai‘.

L’entrada Rosalía es despulla a la portada de “Motomami” i anuncia nova cançó ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Més de 4.000 estudiants gironins afrontaran unes Proves d’Accés a la Universitat de rècord

Les proves registren gairebé 46.000 estudiants inscrits arreu de Catalunya. Aquest any incorporaran controls aleatoris amb detectors de dispositius electrònics i seran les últimes amb convocatòria extraordinària al setembre.

Altres notícies