Rosalía publicarà nou disc el 2020

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Rosalía cada dia és notícia per una cosa o altra i és que la cantant catalana està de moda, prova d’això les 4 nominacions dels MTV EMA que s’acaben de donar a conèixer o la gran quantitat d’artistes que la segueixen i tenen ganes de treballar amb ella. Una d’elles Billie Eilish, que sembla que estaria treballant amb la de Sant Esteve Sesrovires. La cançó sembla que estaria pràcticament acabada i podria formar part del nou disc de la cantant de ‘Malamente’.

Recentment en una entrevista per W Magazine, ha dit que el seu objectiu és unir la bellesa del passat i la història del present. Diu que vol ser tradicional però sense sonar a antiga. La cantant sembla que estaria gravant un nou disc entre Barcelona i Los Angeles i que veurà la llum el 2020.

 

 

 

L’entrada Rosalía publicarà nou disc el 2020 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Cuixart i la Col·lecció Carmen Thyssen dialoguen en una nova exposició a Sant Feliu de Guíxols

L'exposició 'Vincles. Cuixart conversa amb la Col·lecció Carmen Thyssen' explora la figura de Modest Cuixart, en commemoració del centenari del naixement de l'artista, posant-la en diàleg amb una selecció de peces de la Col·lecció Carmen Thyssen i d'altres institucions i col·leccions.

Altres notícies