Salvador Calabuig explica al Supermatí les novetats de la nova campanya del Peix Blau Ganxó

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Des del 21 de maig fins al 19 de juny se celebra una nova edició del Peix Blau Ganxó, una de les campanyes gastronòmiques més antigues de la Costa Brava. Són ja 24 edicions, que enguany presenta un eslògan que recull tres conceptes clau: innovació, tradició i emoció.

Disset restaurants de Sant Feliu de Guíxols ofereixen menús específics de peix blau -amb preus diversos a cada establiment-, als quals s’han d’afegir altres molts locals que inclouen plats de peix blau en les seves cartes, i finalment una desena de bars i altres establiments fan propostes amb tapes, pastissos o un còctel inspirat en el peix blau.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Mac DeMarco anuncia una segona data a Barcelona el 17 de setembre

Mac DeMarco actuarà dues nits consecutives a Barcelona. L’artista canadenc ha anunciat una segona data a Razzmatazz, el 17 de setembre, que se suma al concert que ja tenia programat per al dia 16. D’aquesta manera, DeMarco oferirà dues actuacions a la ciutat abans de viatjar a Madrid, on actuarà el 18 de setembre a
- Publicitat -spot_img

Altres notícies