6.2 C
Pals
Divendres, 30 gener 2026

Salvem l’Empordà ha de pagar 17.600 euros pels judicis de la MAT

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Tribunal Suprem ha condemnat l’entitat ecologista IAEDEN-Salvem l’Empordà a pagar 17.600 euros dels costos judicials pels diferents recursos que ha presentat contra la MAT i que ha perdut.

Es tracta dels procediments iniciats contra el ramal entre Riudarenes i Santa Coloma de Farners, contra la subestació de Santa Llogaia i contra el tram aeri entre Bescanó i Santa Llogaia. Els ecologistes al·legaven, entre d’altres, que l’estudi d’impacte ambiental presentat no s’ajustava a la realitat, que no hi havia propostes alternatives i que es va vulnerar el dret de participació ciutadana.

Els ecologistes denuncien que aquests imports suposen una tercera part del seu pressupost anual i han endegat una campanya sota el lema ‘La justícia ens reMATa!‘, a través de la qual volen recollir fons per fer-hi front.

- Publicitat -
- Publicitat -

Juddit Neddermann celebra 10 anys de trajectòria amb una producció simfònica amb la GIO Symphonia

La GIO Symphonia presenta una producció simfònica especial al costat de la cantant i compositora Judit Neddermann i sota la direcció musical i amb arranjaments de Joan Albert Amargós . El projecte s’estrenarà el 28 de febrer a la Sala Montsalvatge de l’Auditori de Girona (20.30 h) i s’emmarca en la celebració dels 10 anys

Altres notícies