Sant Feliu de Guíxols celebra els seus Primers Jocs Olímpics de la Gent Gran, un esdeveniment que tindrà lloc des d’avui i fins al 17 d’abril en diversos espais de la ciutat, amb activitats lúdiques i culturals adreçades als més grans.
La inauguració oficial serà avui dimarts 14 d’abril a les 10:00 h a la plaça Salvador Espriu, amb la presència de l’alcalde Carles Motas i altres autoritats. L’acte començarà amb parlaments, una coral, teatre, sardanes i sevillanes, seguit d’un pica-pica per a tots els assistents.
Durant els quatre dies de festa, els centres cívics de la ciutat acolliran activitats com el torneig de dòmino i parxís al Centre Cívic Vilartagues (14 d’abril) i el concurs de pintura a la plaça Miquel Murlà (15 d’abril). També es faran activitats com el gran bingo musical, ball en línia, i fins i tot una demostració de decoracions florals (16 d’abril).
Els participants podran gaudir de diverses activitats de ball, karaoke, tallers de cuina, concursos de coques i brunyols i fins i tot un trivial amb montaditos (17 d’abril).
L’esdeveniment es tancarà amb una cloenda el divendres 17 d’abril a les 16:00 h a la plaça Conrad Portas, amb parlaments, entrega de medalles, berenar i música per acomiadar aquesta gran festa de la gent gran.
A més de les activitats programades, durant tota la setmana hi haurà exposicions als centres cívics, un torneig de billar i el Gran Relat al Centre Cívic de Tueda.




