Santa Cristina organitzarà deu assemblees pels pressupostos participatius de 2018

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro ha anunciat el calendari d’assemblees per confeccionar el pressupost municipal el 2018. Es tracta de deu trobades de temàtiques diferents: biblioteca, joventut, atenció a les persones, cultura, promoció econòmica, hisenda, ensenyament, medi ambient, festes i esports.

Aquest dijous té lloc la primera assemblea a la biblioteca Baldiri Reixac. També es faran assemblees el 15 de setembre, a la Zona Jove; i el 16 i el 23 de setembre, a l’escola Pedralta.

Des de finals de setembre fins al 8 d’octubre, tindrà lloc el termini per votar les propostes. Es podrà fer presencialment a l’Ajuntament, a la biblioteca, al pavelló d’esports i a la Zona Jove. També es permetrà participar electrònicament al web del consistori.

- Publicitat -
- Publicitat -

Torroella i l’Estartit intensifiquen la neteja de platges afectades pels temporals d’aquest hivern i primavera

L’Ajuntament de Torroella de Montgrí i l’Estartit ha engegat una nova campanya de neteja de platges després dels temporals d’hivern i primavera. Els treballs, majoritàriament mecànics, volen garantir l’estat òptim del litoral abans de l’1 de juny, amb actuacions condicionades per la presència del corriol camanegre.

Altres notícies