S’anuncia el retorn de Rage Against The Machine

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Si ahir s’anunciava el retorn dels My Chemical Romance després de més de 7 anys sense fer cap concert, avui els que han confirmat els rumors dels últims mesos han estat els Rage Against The Machine que a través d’un soci habitual del grup Wayne Kamemoto, ha afirmat a la revista Forbes que el grup tornarà i actuarà en diferents ciutats com El Paso, Las Cruces i Phoenix durant el mes de març de l’any vinent.

També està previst que participin al festival de Coachella, en el que seran els primers concerts que el grup oferirà des del 2011.

- Publicitat -
- Publicitat -

Km.0 actuarà aquest divendres a la Sala Wolf dins del Festival Empremtes

El grup Km.0 farà parada aquest divendres 17 d’abril a la Sala Wolf en el marc del Festival Empremtes. La formació catalana continua així la presentació del seu nou treball discogràfic amb un concert que promet energia i connexió amb el públic. Nascuts el 2022 i formats per sis músics de diferents punts del territori

Altres notícies