Selena Gomez apunta a la seva possible retirada de la música

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Selena Gomez està treballant en un nou disc d’estudi, que podria ser el darrer, tal com ha manifestat l’artista recentment, per dedicar-se plenament a la interpretació.

Així ho ha explicat a SmartLess, on ha dit que està cansada i necessita relaxar-se. El fet de combinar les dues professions l’hi ha suposat molt cansament. Quan va començar no li suposava cap problema combinar les gires amb l’actuació, però matisa que la seva carrera musical va passar gairebé per accident, ja que els seus plans no hi havia els de ser cantant. Ella volia ser actriu, però aquest hobby es va convertir en una altra cosa.

Pel que sembla el seu proper disc serà divertit, on vol transmetre coses a través de la música pop. El seu darrer senzill ‘Single soon’ sembla que en formaria part.

L’entrada Selena Gomez apunta a la seva possible retirada de la música ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Junts s’oposa al nou pavelló de Sant Feliu de Guíxols i demana destinar els 8 milions a altres inversions

La formació considera que la inversió prevista no respon a les prioritats del municipi i defensa destinar aquests recursos a millorar els carrers, augmentar els aparcaments, reforçar serveis bàsics i impulsar habitatge assequible.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies