10.1 C
Pals
Dissabte, 8 agost 2020

Últims programes

La Xalana – 5 agost 2020

Avui a la Xalana han pujat el tiktoker GerryQuerryBerry i en Martí Saguer.

La Xalana – 30 juliol 2020

Aquest dijous a la Xalana han pujat en Martí Saguer i l'Àlex Mata amb els quals hem repassat cançons estiuenques de la dècada dels...

S’entreguen els premis “Platja d’Aro Portes Obertes”

El més llegit

Re sintonització dels canals de televisió pel desplegament de la xarxa 5G

Amb el desplegament de la tecnologia 5G s'han de ressintonitzar els canals TDT de televisió. El 5G necessita més espai a la banda de la TDT que ara ocupen molts canals de televisió perquè a partir d'ara l'ocupi aquesta nova tecnologia de comunicació.

Accés tancat a les cales Ferriola i Pedrosa de Torroella

Des del 15 de juliol, les barques no poden accedir a les cales Ferriola i Pedrosa de Torroella de...

Doctor Prats, un dels plats forts de la Festa Major de Platja d’Aro 2020

Platja d’Aro celebra del 12 al 16 d’agost la seva Festa Major 2020, amb una vintena d’activitats adaptades a les circumstàncies actuals: totes són gratuïtes, a l’aire lliure i tenen l’aforament limitat o bé cal recollir l’entrada prèviament

Palafrugell prohibeix deixar tovalloles a la platja per guardar espai

L’Ajuntament de Palafrugell acaba de publicar un Ban que prohibeix deixar tovalloles i altres estris a la platja per reservar espai. El text també especifica que qualsevol objecte, tovallola o estri de platja, que estigui més de mitja hora a la zona de bany sense la persona propietària serà intervinguda i custodiada per al seu posterior retorn.
- Publicitat -
Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.

La campanya ‘Platja d’Aro Portes Obertes’ va viure el passat divendres un dels moments més esperats: el lliurament dels premis a les guanyadores (Irma Benítez i Montse Garcia) dels dos primers sortejos d’Instagram.

En un acte celebrat a l’Hotel & Spa La Terrassa de Platja d’Aro, les afortunades van rebre els premis de mans de l’alcalde del municipi, Maurici Jiménez; del regidor de Promoció Econòmica, Joan Barceló; i del president de l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró (AdEM), Manel Canadell. A l’acte també hi van assistir la majoria dels representants dels establiments col·laboradors d’aquests dos primes sortejos, que han estat: Carles Ordiales (Hotel & Spa La Terrassa), Mònica Gràcia (Òptica Gràcia), Mercè Rabanillo (Boutique Chesco), David Vall (Botiga Tiffosi), Rocío Aranda (Golf d’Aro) i Francesc Solà (Aparthotel Comtat Sant Jordi).

En el cas de l’Irma Benítez (Barcelona), guanyadora del sorteig celebrat durant la setmana del 18 al 24 de maig, es va endur una nit d’hotel amb spa per a dues persones a l’Hotel & Spa La Terrassa de Platja d’Aro; ulleres de sol més un val de 50€ en ulleres graduades gentilesa d’Òptica Gràcia; i una partida de Pitch&Putt per a dues persones al Golf d’Aro.

La guanyadora del sorteig de la setmana del 25 al 31 de maig, Montse Garcia (Badalona) va ser premiada amb una nit d’hotel amb esmorzar per a dues persones a l’Aparthotel Comtat Sant Jordi; un val de 50€ en roba per a home de la Botiga Tiffosi; i un vestit/conjunt de màxim 150€ més un descompte del 50% en complements a la Boutique Chesco.

Paral·lelament a l’entrega de premis, aquesta setmana es realitzarà el vuitè sorteig de la campanya en el qual estaran en joc diferents obsequis (vals-regal en botigues de roba per a home i dona, en botigues esportives, llibreries i òptiques, entre d’altres), experiències (de salut, esportives i d’oci nocturn) i estades (allotjament d’una o dues nits en diferents establiments de la població, amb altres serveis inclosos com esmorzar o spa). Els premis són fruit de la col·laboració delsestabliments de Platja d’Aro que participen en la campanya.
Aquesta iniciativa pionera en el panorama turístic català està resultant d’allò més satisfactòria. Construïda a partir del consens de la pràctica totalitat del teixit comercial i empresarial de la població, ‘Platja d’Aro Portes Obertes’ ha aconseguit promocionar la marca Platja d’Aro a través d’uns sortejos setmanals a Instagram. Amb una mitjana de mig miler de participants per sorteig i un increment notable dels seguidors tant del perfil de l’AdEM (de 1.741 a 2.990 followers) com dels establiments col·laboradors, està previst que la campanya conclogui a finals d’agost.

Una de les particularitats de la campanya és la voluntat d’integrar el màxim nombre d’establiments més enllà dels 180 associats que actualment formen part de l’AdEM. De fet, el treball en xarxa va ser un dels objectius fundacionals de l’entitat. Creada el 1982, l’AdEM també ha apostat per la dinamització de l’àmbit empresarial, la desestacionalització de la temporada turística, i la promoció de la qualitat dels recursos i serveis que Platja d’Aro ofereix els 365 dies de l’any.

En aquest sentit, cal recordar que l’AdEM col·labora habitualment, junt amb l’Ajuntament, en l’organització d’esdeveniments com la ‘Magic Night’, la fira ‘Rock & Wine’ o el Carnaval, el més multitudinari de les comarques gironines. Organitza la tradicional ‘Botiga al Carrer’, que es celebra dos cops a l’any i que enguany arriba a la seva 20a edició, i el ‘PDA Nadal Shopping’, una fira nadalenca que s’emplaça al bell mig del centre comercial, on es ven producte artesanal i es realitzen activitats infantils, tallers, actuacions musicals i es rep la visita especial dels Reis d’Orient i el Pare Noel. A més, l’AdEM també col·labora amb l’Associació Culturejant -que el proper 19 de juliol estrena ‘Set maneres de ser Hamlet”-, impulsa tertúlies empresarials, desenvolupa projectes socials, aposta per l’accessibilitat turística i crea vincles amb universitats i altres centres de formació. L’activa participació en totes aquestes campanyes i projectes té com a objectiu enfortir una marca tan potent com és Platja d’Aro.

- Publicitat -
Temps de lectura: 3 minuts
- Publicitat -
- Publicitat -

Últimes notícies

Castell-Platja d’Aro incorpora indicadors informatius sobre la COVID, a la seva trama urbana

El Pla per al reinici econòmic i social del municipi davant els efectes de la pandèmia de Covid-19 inclou un conjunt de 50 mesures valorades en 4’3 milions. En l’àmbit de la mobilitat en els espais més concorreguts per residents, visitants i turistes s’hi ha incorporat cartells que recorden alguns elements de la nova normalitat

Ciudad Jara presenta ‘En Busca del Fuego’

Ciudad Jara és el nou projecte de Pablo Sánchez, excantant i líder del famós grup La Raíz. Aquesta agrupació després de llançar el seu primer disc ‘Donde Nace el Infarto’, presenta ‘En Busca del Fuego’, el seu nou senzill. Aquest tema es va compondre fa set anys, quan el cantant encara formava part de La…

Ciudad Jara presenta ‘En Busca del Fuego’

Ciudad Jara és el nou projecte de Pablo Sánchez, excantant i líder del famós grup La Raíz. Aquesta agrupació després de llançar el seu primer disc ‘Donde Nace el Infarto’, presenta ‘En Busca del Fuego’, el seu nou senzill. Aquest tema es va compondre fa set anys, quan el cantant encara formava part de La…

Torroella de Montgrí adapta la Festa Major de Sant Genís a les mesures sanitàries del Covid-19

El municipi empordanès ja ho té tot apunt per gaudir de la Festa Major de Sant Genís, en un any marcat per l’adaptació de...

Kate Tempest es canvia el nom a Kae Tempest

Kae Tempest, fins ara Kate, ha difós un comunicat a través de les xarxes socials explicant que ha deixat d’identificar-se amb el pronom “she/her” i que ara passa a ser “they/them”. En anglès aquest pronom no implica cap gènere i s’empra pel que aquí coneixem com a “no binari”. A més, ha anunciat que deixa…

Altres notícies