Shawn Mendes es despulla a ‘It’ll be okay’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Shawn Mendes anuncia la publicació de ‘It’ll be okay‘ una balada que arriba després de ‘Summer of love‘ la seva alegre proposta estiuenca al costat de Tainy, però també després d’anunciar-se la separació amb Camila Cabello.

El canadenc ha compartit un breu avançament del tema, on se l’escolta pràcticament sense acompanyament instrumental, en una cançó molt íntima, on sembla que es despullaria i ens explicaria com se sent actualment.

La cançó arriba aquest dijous a la 1 de la matinada.

L’entrada Shawn Mendes es despulla a ‘It’ll be okey’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Blossoms anuncien «Songs From The Wedding Cake», el seu sisè disc d’estudi

Els britànics Blossoms han anunciat la publicació del seu sisè àlbum d’estudi, «Songs From The Wedding Cake», que arribarà el 2 d’octubre. El grup també ha aprofitat l’anunci per presentar una nova gira pel Regne Unit que es convertirà en la més ambiciosa de tota la seva carrera. El disc ja s’ha començat a donar

Altres notícies