Sia posa música en una campanya de prevenció del VIH

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sia ha posat la música a una campanya publicitària per acabar amb el VIH i ho ha fet amb Free Me, que sona durant un vídeo narrat per l’actriu Julianne Moore i protagonitzat per Zoe Saldana.

El vídeo l’ha dirigit Blake Martin.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’ÍTACA Sant Joan omple la platja Gran de l’Estartit en una segona jornada marcada per l’estrena d’ÍTACA Plaça

El festival va reunir milers de persones a l’Estartit en una jornada que va destacar per l’espectacle de 500 drons i els concerts de La M.O.D.A. i La Ludwig Band.

Altres notícies