Somboits tornen amb ‘El bé i el mal’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després d’un temps de descans i creació, Somboits torna amb un nou projecte, però sense perdre l’objectiu amb el qual van crear el grup el 2015: ‘fer gaudir fent música que fes gaudir a la gent’.

‘El bé i el mal’ és una cançó que tracta sobre la resiliència, en el seu cas per poder recomençar el projecte amb noves energies, noves inquietuds i amb molta més empenta, però sabent sempre d’on venen essent conscients de tot el que els envolta i inspira.

L’entrada Somboits tornen amb ‘El bé i el mal’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

La plataforma que reclama millorar les carreteres del Baix Ter demana que els pressupostos incloguin totes les vies

La plataforma 'Prou excuses. Carreteres segures al Baix Ter' demana als grups polítics que incorporin les millores a totes...

Altres notícies