Sons del Món presenta la nit ‘S’univers és una festa’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

“S’univers és una festa”, un clàssic del primer disc dels Antonia Font, dona nom a la revetlla que el festival Sons del Món ha preparat pel divendres 2 d’agost a la Ciutadella de Roses.

El que era un nit protagonitzada pels mallorquins Antonia Font, s’ha transformat en una gran festa gràcies a la incorporació del paisà Tomeu Penya, que actuarà al Village i de Juligan Dj, o sigui, Julián Saldarriaga, guitarrista dels Love of Lesbian. Una vetllada única carregada d’artistes d’altres planetes.

La nit serà completa gràcies a la zona de food trucks, la zona gastronòmica de quilòmetre zero, la barra de vins de la DO Empordà i la barra de còctels, entre d’altres serveis.

L’entrada Sons del Món presenta la nit ‘S’univers és una festa’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Vida reuneix 32.000 persones en una dotzena edició marcada pels grans concerts i les experiències úniques

El Vida ha tancat la seva dotzena edició reunint 32.000 persones a la Masia d’en Cabanyes de Vilanova i la Geltrú, consolidant-se un any més com un dels festivals de referència del país. Durant els dies 2, 3 i 4 de juliol, el públic ha gaudit d’una programació que ha combinat grans noms internacionals, estatals

Altres notícies