Steve Aoki i Blink-182 presenten ‘Why Are We So Broken’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El DJ provinent de Florida, Steve Aoki, va fer sonar un tema desconegut durant el festival Tomorrowland l’any 2016, el qual va sorprendre a tots els assistents però va generar molt bon impacte. Tot i això, no s’ha sabut res més sobre aquest tema fins ara, quan el famós DJ, juntament amb el grup de punk Blink-182, ha materialitzat aquesta cançó posant-li el nom de ‘Why Are We So Broken’. En un principi havia de formar part del darrer treball dels californians, però finalment va quedar descartat.

Ara la cançó la trobem en el nou l’àlbum de Steve Aoki Neon Future III, al qual a part de la col·laboració de Blink-182, també es poden trobar altres grans artistes que acompanyen al DJ estatunidenc al llarg de tot el disc.

L’entrada Steve Aoki i Blink-182 presenten ‘Why Are We So Broken’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

La revetlla de Sant Joan deixa 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà

La revetlla de Sant Joan ha deixat 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà, sobretot per incendis urbans i focs de contenidors. També hi ha hagut 12 incendis de vegetació, focs en habitatges, un vehicle cremat a Sant Feliu de Guíxols i quatre accidents de trànsit. A Platja d’Aro, la nit ha acabat sense incidents greus.

Altres notícies