Suu anuncia disc i gira pel 2025

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Suu publicarà el seu quart disc a principis d’any i el presentarà el 28 de març amb un concert molt especial a la Sala Razzmatazz de Barcelona dins la programació del festival Guitar BCN. La gira continuarà el 4 d’abril al Teatre Municipal de Girona en el marc del Festival Strenes.

Amb aquest anunci de nou disc i nous concerts Suu deixa enrere un 2024 magnífic i carregat d’experiències inoblidables, com l’haver aconseguit dos discos d’or per les seves cançons “Tant de bo” i “Eres un temazo” del seu disc Ventura (Halley Records 2020), que van ser lliurats la nit de divendres a l’Heliogàbal; haver col·laborat amb La Oreja de Van Gogh, un dels seus grups referencials, el passat setembre a Tarragona o estar participant com a capitana del programa Zenit de TV3.
La cantant també ha estat activa discogràficament, ja que a principis d’any va publicar la cançó “Últimamente” i abans de l’estiu, “Passen coses”. També va publicar una col·laboració amb els valencians Varry Brava i amb les catalanes Las Migas i Mama Dousha.

L’entrada Suu anuncia disc i gira pel 2025 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

L’Empordà Music Festival anuncia Mushkaa, 31 FAM i Els Catarres com a primers noms de l’edició 2027

L’Empordà Music Festival ja comença a dibuixar el cartell de la seva edició de 2027. El festival ha anunciat Mushkaa, 31 FAM i Els Catarres com els tres primers artistes confirmats per a la pròxima edició, que tindrà lloc els dies 23 i 24 de juliol. Amb aquests primers noms, el festival aposta per una
- Publicitat -

Altres notícies