El Síndic de Greuges insta els ajuntaments de la Bisbal i de Forallac que estudiïn mesures per compensar els consumidors afectats per l’episodi d’aigua contaminada de l’estiu passat. És una de les recomanacions que ha fet després d’investigar el...
Les obres, amb una inversió de prop de quatre milions d'euros, s'han acabat abans del calendari previst. La Generalitat i el Consorci de la Costa Brava mantenen el projecte d'una nova instal·lació que permetrà reutilitzar l'aigua regenerada.