El nou servei es desplegarà en més d’una vintena de municipis en les properes setmanes. El ple també ha validat diversos convenis amb ajuntaments i organismes per reforçar serveis ambientals i socials, així com ajuts de menjador i diferents mocions institucionals.
La xifra supera la de l'any passat. Els exàmens es faran en diferents seus de Girona, Salt, Figueres i Olot i els resultats es coneixeran el 23 de juny.