autoconsum col·lectiu

La Bisbal amplia la xarxa d’energia solar municipal amb noves plaques fotovoltaiques a l’Arxiu Comarcal

L’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà ha finalitzat la instal·lació d’un nou sistema de plaques fotovoltaiques a l’Arxiu Comarcal del Baix Empordà. La instal·lació, de 35 kW i d’autoconsum col·lectiu, reforça l’aposta municipal per l’energia renovable i s’afegeix a altres actuacions impulsades en equipaments públics del municipi.

Torroella impulsa un pla d’instal·lacions fotovoltaiques per als equipaments municipals

Un estudi preveu que una desena d’instal·lacions fotovoltaiques puguin cobrir parcialment les necessitats energètiques de 47 edificis municipals de Torroella de Montgrí i l'Estartit.

Últimes notícies

La revetlla de Sant Joan deixa 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà

La revetlla de Sant Joan ha deixat 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà, sobretot per incendis urbans i focs de contenidors. També hi ha hagut 12 incendis de vegetació, focs en habitatges, un vehicle cremat a Sant Feliu de Guíxols i quatre accidents de trànsit. A Platja d’Aro, la nit ha acabat sense incidents greus.