L’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà ha finalitzat la instal·lació d’un nou sistema de plaques fotovoltaiques a l’Arxiu Comarcal del Baix Empordà. La instal·lació, de 35 kW i d’autoconsum col·lectiu, reforça l’aposta municipal per l’energia renovable i s’afegeix a altres actuacions impulsades en equipaments públics del municipi.
Un estudi preveu que una desena d’instal·lacions fotovoltaiques puguin cobrir parcialment les necessitats energètiques de 47 edificis municipals de Torroella de Montgrí i l'Estartit.
La revetlla de Sant Joan ha deixat 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà, sobretot per incendis urbans i focs de contenidors. També hi ha hagut 12 incendis de vegetació, focs en habitatges, un vehicle cremat a Sant Feliu de Guíxols i quatre accidents de trànsit. A Platja d’Aro, la nit ha acabat sense incidents greus.