Segueixen arribant nous treballs discogràfics per fer passar aquest ambient pandèmic millor i aquesta setmana ha estat el torn dels nous discs de Woodkid, després d’alguns anys de silenci o de Katie Melua. També hem pogut gaudir del debut de beabadoobee o del retorn de La Pegatina. El cinquè disc de The Vamps, Joan Miquel…
El Brunch Electronik Festival torna a Barcelona per consolidar-se com una de les cites d’electrònica referents de l’estiu. Al Parc del Fòrum s’hi aplegaran més de 60 grans noms de l’electrònica mundial amb un lloc reservat pel talent català. Del 7 al 9 d’agost podrem gaudir de la música dels ja consolidats Lildami, Flashy Ice