campanya de la sega

El Baix Empordà s’incorpora a l’operatiu per evitar incendis en la sega

El Baix Empordà s’incorpora a l’operatiu de suport i vigilància de la Campanya de la Sega. L’objectiu d’aquest pla és reduir el nombre d’incendis forestals relacionats amb els treballs de la sega de cereals i minimitzar-ne els danys.

Últimes notícies

Les exposicions dels 25 anys de Radio Capital

Fa uns mesos vaig rebre l’encàrrec de comissarià els actes de celebració dels 25 anys de Radio Capital, aquesta...