carboner

El documentalista Antoni Martí converteix el reportatge Homes de fum en un llargmetratge documental sobre l’ofici de carboner

Ha revisat i ampliat, dues dècades després, l’icònic treball que va fer per documentar l'intercanvi cultural entre carboners catalans i suecs. L’estrena es farà el divendres 15 i 16 a El Mundial, de la Bisbal, i anirà acompanyada d’una exposició commemorativa que s’inaugura aquest divendres 1 d’octubre i es podrà visitar fins al dia 17.

Últimes notícies

Més de 700 establiments de Girona participen en la campanya Banderes Verdes

Més de 700 establiments hostalers de Girona participen aquest estiu en la campanya Banderes Verdes. També hi prenen part Blanes, Lloret de Mar, Roses, Sant Feliu de Guíxols i Torroella de Montgrí. La iniciativa premiarà el reciclatge de vidre. També reconeixerà els municipis i locals més compromesos amb la sostenibilitat.