La soprano Maite Mer, la Cobla Conrad Saló, membres de la família Duran i un gran nombre de ciutadans van protagonitzat dissabte un gran dia per la cultura bisbalenca
Més de 700 establiments hostalers de Girona participen aquest estiu en la campanya Banderes Verdes. També hi prenen part Blanes, Lloret de Mar, Roses, Sant Feliu de Guíxols i Torroella de Montgrí. La iniciativa premiarà el reciclatge de vidre. També reconeixerà els municipis i locals més compromesos amb la sostenibilitat.