Consum aigua

Alguns pobles del Baix Empordà, entre els que més aigua per habitant gasten, de tot Catalunya

Els municipis que han entrat en aquest estat de preemergència i que superen molt per sobre el límit de 210 litres per habitant i dia són Torrent i Begur, tot i que ambdós municipis ja treballen per reduir el consum d'aigua.

Últimes notícies

Aquests estius tan feliços

Benvolguts oients de Ràdio Capital, un dels epitafis més sorprenents que he vist l’he llegit en un cementiri de...