donació solidària

La Fundació Oncolliga Girona fa una donació de 43.000 € a l’ICO Girona

L’Institut Català d’Oncologia de Girona ha rebut una donació valorada en més de 43.000 euros en equipaments mèdics gràcies als fons recaptats a l’última edició de l’Oncotrail. El material millorarà la precisió dels diagnòstics i el confort dels pacients

El SSIBE substitueix 30 llits terapèutics del centre Palamós Gent Gran

L’actualització, valorada en 90.000 euros, ha estat finançada parcialment per la Generalitat. A més, 23 llits antics s’han donat a un hospital de Gàmbia a través de l’entitat "Amb les Teves Mans".

Últimes notícies

Les exposicions dels 25 anys de Radio Capital

Fa uns mesos vaig rebre l’encàrrec de comissarià els actes de celebració dels 25 anys de Radio Capital, aquesta...