Endesa ha completat recentment la reforma i millora tecnològica de la xarxa elèctrica de mitjana tensió a la Bisbal d'Empordà, amb l'objectiu d'incrementar la qualitat i continuïtat del servei a 6.700 clients de la capital i de deu municipis...
En total, durant l'any 2023 Endesa va detectar 1.749 casos de frau elèctric a la xarxa elèctrica de tota la demarcació de Girona, això equival a 35 GWh.
Els talls elèctrics van produir-se el juliol i agost passat a la Costa Brava van afectar molt negativament l’activitat econòmica i la imatge dels sis municipis representats en aquesta reunió, que engloben entre ells una població empadronada d’unes 96.000 persones, però que a l’estiu s’incrementa fins a 450.000.
L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, ha afirmat en declaracions a Ràdio Palamós que Endesa està treballant a partir dels compromisos adquirits per reforçar la xarxa de subministrament elèctric al municipi i evitar episodis de talls de llum a l'estiu.
La reunió ha comptat amb els ajuntaments de Sant Feliu de Guíxols, Palamós, Pals, Castell-Platja d'Aro i S'Agaró, Calonge i Sant Antoni, Palafrugell i Pals.
CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre han renovat el seu acord. El conveni obre una línia de crèdit de 100 milions d’euros. Els associats tindran condicions preferents per renovar instal·lacions, obtenir liquiditat i millorar la gestió. També rebran suport especialitzat per adaptar els seus negocis a les necessitats actuals del sector turístic local.