La inauguració oficial de l'estació d'autobusos tindrà lloc el dissabte 8 de març amb la presència de Sílvia Paneque, consellera de Territori, Habitatge i Transició Ecològica.
L’activitat tindrà lloc el 3 de juliol a les 8 del vespre al passeig del Canadell i reunirà alumnes de diverses escoles de Palafrugell i Esclanyà. La iniciativa vol fomentar la transmissió generacional de les havaneres.