@ERClaBisbal

El servei d’aigua de la Bisbal no es municipalitzarà de moment

Les declaracions de l’alcalde Enric Marquès sobre la municipalitzar de la gestió de l'aigua de la Bisbal desfermen una allau de crítiques de l’oposició mentre En Comú Guanyem li dona suport i la CUP, el principal soci de govern, resta en silenci a l’espera del que digui la seva assemblea

Últimes notícies

La depuradora de Palamós recupera el funcionament complet abans del previst després dels danys del temporal

Les obres, amb una inversió de prop de quatre milions d'euros, s'han acabat abans del calendari previst. La Generalitat i el Consorci de la Costa Brava mantenen el projecte d'una nova instal·lació que permetrà reutilitzar l'aigua regenerada.