@ERClaBisbal

El servei d’aigua de la Bisbal no es municipalitzarà de moment

Les declaracions de l’alcalde Enric Marquès sobre la municipalitzar de la gestió de l'aigua de la Bisbal desfermen una allau de crítiques de l’oposició mentre En Comú Guanyem li dona suport i la CUP, el principal soci de govern, resta en silenci a l’espera del que digui la seva assemblea

Últimes notícies

L’ÍTACA Sant Joan omple la platja Gran de l’Estartit en una segona jornada marcada per l’estrena d’ÍTACA Plaça

El festival va reunir milers de persones a l’Estartit en una jornada que va destacar per l’espectacle de 500 drons i els concerts de La M.O.D.A. i La Ludwig Band.