estalvi de CO2

La Diputació de Girona aprova un pla per arribar a un 40% de producció energètica renovable

El pla preveu inversions de 28 milions d’euros de la Diputació i 83 milions de tercers.

Últimes notícies

Aquests estius tan feliços

Benvolguts oients de Ràdio Capital, un dels epitafis més sorprenents que he vist l’he llegit en un cementiri de...