Fuita

La Bisbal d’Empordà recupera gradualment l’aigua

La Bisbal d'Empordà està sense aigua a causa d'una fuita que s'ha produït al carrer Canigó. Segons informa l'Ajuntament de la Bisbal, ja s'ha pogut aturar la fuita i els tècnics d'Agbar estan treballant perquè es pugui restablir el...

Últimes notícies

Aquests estius tan feliços

Benvolguts oients de Ràdio Capital, un dels epitafis més sorprenents que he vist l’he llegit en un cementiri de...