homes de fum

El documentalista Antoni Martí converteix el reportatge Homes de fum en un llargmetratge documental sobre l’ofici de carboner

Ha revisat i ampliat, dues dècades després, l’icònic treball que va fer per documentar l'intercanvi cultural entre carboners catalans i suecs. L’estrena es farà el divendres 15 i 16 a El Mundial, de la Bisbal, i anirà acompanyada d’una exposició commemorativa que s’inaugura aquest divendres 1 d’octubre i es podrà visitar fins al dia 17.

Últimes notícies

Renfe talla la circulació de trens entre Figueres i Flaçà per obres durant tot el cap de setmana

Hi haurà autobusos directes entre la capital altempordanesa i Girona i d'altres amb parades a estacions intermèdies