homes de fum

El documentalista Antoni Martí converteix el reportatge Homes de fum en un llargmetratge documental sobre l’ofici de carboner

Ha revisat i ampliat, dues dècades després, l’icònic treball que va fer per documentar l'intercanvi cultural entre carboners catalans i suecs. L’estrena es farà el divendres 15 i 16 a El Mundial, de la Bisbal, i anirà acompanyada d’una exposició commemorativa que s’inaugura aquest divendres 1 d’octubre i es podrà visitar fins al dia 17.

Últimes notícies

Les exposicions dels 25 anys de Radio Capital

Fa uns mesos vaig rebre l’encàrrec de comissarià els actes de celebració dels 25 anys de Radio Capital, aquesta...