la llista

PSC-Independents per la Bisbal presenten la seva candidatura per governar la ciutat els propers quatre anys

La candidatura socialista l'encapçala l’exalcalde Òscar Aparicio, està formada per 11 homes i 8 dones de les que 13 són independents, i pretén combinar experiència i renovació

Últimes notícies

Les exposicions dels 25 anys de Radio Capital

Fa uns mesos vaig rebre l’encàrrec de comissarià els actes de celebració dels 25 anys de Radio Capital, aquesta...