La iniciativa s’adreça a empreses amb una llarga trajectòria i reconeix projectes consolidats amb compromís social i arrelament al municipi, reforçant la visibilitat de les dones empresàries.
Castell d’Aro serà l’escenari de la segona edició de la jornada Empremta, que tindrà lloc el proper 2 d’octubre al Centre Cívic del municipi. L’acte està pensat per promoure l’emprenedoria i el lideratge femení al Baix Empordà, i oferirà...
El Consell Comarcal del Baix Empordà ha obert la convocatòria del programa mentories estratègiques Empremta 2025. L’objectiu és ajudar dones de la comarca que lideren projectes empresarials, oferint suport per consolidar-los o fer-los créixer.
El programa seleccionarà set emprenedores que...
El Consell Comarcal del Baix Empordà ha presentat el projecte Empremta, una iniciativa per visibilitzar dones emprenedores i potenciar el lideratge femení. El pla inclou un observatori de dades, xarxes de suport i formació, i recursos per a la conciliació familiar. Tot plegat busca trencar barreres socials i promoure referents femenins en empreses i institucions.
Aquest divendres se celebra la tercera edició del Re_Palafrugell, amb una jornada professional que inclourà el primer Fòrum de Polígons d'Activitat Econòmica de les comarques de Girona. L’esdeveniment, que tindrà lloc a l’Auditori del Cap Roig, vol promoure la col·laboració entre administracions públiques i empreses per impulsar la innovació, la sostenibilitat i la modernització dels polígons.
Montse Homs i Mir és la nova Síndica Municipal de Greuges de Sant Feliu de Guíxols. El ple extraordinari de l'Ajuntament ha aprovat el seu nomenament per unanimitat. Homs es converteix en la primera dona que ocupa aquest càrrec des de la creació de la institució fa més de vint anys. La nova Síndica ha expressat la seva voluntat de servei i d'ajuda a la ciutadania.