Els suecs Mando Diao han anunciat a través de les xarxes la publicació del seu nou disc, que portarà per nom “Bang” i que arribarà el 18 d’octubre. El líder del grup Björn Dixgård, ha explicat que el disc està inspirat en coses feroces i explosives. L'entrada Mando Diao anuncien el seu nou disc “Bang”…
"Portes endins, els arxius dels altres" reuneix més de 300 fotografies vernaculars de la col·lecció de Jordi Baron. Comissariada per Fèlix Pérez-Hita, es podrà visitar fins al 15 de novembre i posa en valor les imatges anònimes com a patrimoni cultural i documental.