La formació presenta dues llistes diferents, una per l’Ajuntament de Torroella, encapçalada per Joan Ferrer, i una altra per l’EMD de l’Estartit, amb Genís Dalmau al capdavant.
Les obres, amb una inversió de prop de quatre milions d'euros, s'han acabat abans del calendari previst. La Generalitat i el Consorci de la Costa Brava mantenen el projecte d'una nova instal·lació que permetrà reutilitzar l'aigua regenerada.