naturgy

«Hem de manifestar-nos contra la pujada del preu de la llum per fer pressió política»

Parlem amb en Sergi Cot, un dels portaveus de la plataforma Apaguem Endesa, sobre la manifestació de demà a Girona

Últimes notícies

Aquests estius tan feliços

Benvolguts oients de Ràdio Capital, un dels epitafis més sorprenents que he vist l’he llegit en un cementiri de...