naturgy

«Hem de manifestar-nos contra la pujada del preu de la llum per fer pressió política»

Parlem amb en Sergi Cot, un dels portaveus de la plataforma Apaguem Endesa, sobre la manifestació de demà a Girona

Últimes notícies

Les exposicions dels 25 anys de Radio Capital

Fa uns mesos vaig rebre l’encàrrec de comissarià els actes de celebració dels 25 anys de Radio Capital, aquesta...