naturgy

«Hem de manifestar-nos contra la pujada del preu de la llum per fer pressió política»

Parlem amb en Sergi Cot, un dels portaveus de la plataforma Apaguem Endesa, sobre la manifestació de demà a Girona

Últimes notícies

Més de 700 establiments de Girona participen en la campanya Banderes Verdes

Més de 700 establiments hostalers de Girona participen aquest estiu en la campanya Banderes Verdes. També hi prenen part Blanes, Lloret de Mar, Roses, Sant Feliu de Guíxols i Torroella de Montgrí. La iniciativa premiarà el reciclatge de vidre. També reconeixerà els municipis i locals més compromesos amb la sostenibilitat.