El cicle Sons del Camí està ultimant els darrers detalls per encetar la seva 9a edició, que promet omplir la ciutat de Manresa de música amb ànima. Del 7 al 22 de juliol, nou formacions musicals visitaran diferents espais ignasians de la ciutat, com els Jardins de la Cova de Sant Ignasi o la Basílica
"Portes endins, els arxius dels altres" reuneix més de 300 fotografies vernaculars de la col·lecció de Jordi Baron. Comissariada per Fèlix Pérez-Hita, es podrà visitar fins al 15 de novembre i posa en valor les imatges anònimes com a patrimoni cultural i documental.