Després d'onze anys a l'ajuntament i ser la primera dona en accedir a l'alcaldia de la capital del Baix Empordà, Núria Anglada ha presentat la seva renúncia a l'acta de regidora
El portaveu del grup d'Independents per la Bisbal (PSC), Oscar Aparicio, afirma al Supermatí de Ràdio Capital de l'Empordà amb Miquel Curanta que només una disculpa pública de l'alcalde Lluís Sais podria evitar l'enderroc parcial de la biblioteca.
Aparicio afirma...
Sílvia Paneque garanteix una inversió d’uns 50 milions d’euros per arranjar les carreteres del Baix Ter i defensa el tren-tram com a solució de futur per a la mobilitat. La consellera també avala la plataforma experimental d’eòlica marina al golf de Roses abans de decidir si hi haurà parc comercial.