Diversos regidors de Seguretat del Baix Empordà han traslladat al president de l’Audiència Provincial de Girona la seva preocupació per la “tolerància” judicial en l’aplicació de la llei.
Més de 700 establiments hostalers de Girona participen aquest estiu en la campanya Banderes Verdes. També hi prenen part Blanes, Lloret de Mar, Roses, Sant Feliu de Guíxols i Torroella de Montgrí. La iniciativa premiarà el reciclatge de vidre. També reconeixerà els municipis i locals més compromesos amb la sostenibilitat.